L'Ajuntament de la Llagosta va aprovar per unanimitat, durant el ple ordinari del mes de maig, el reglament dels serveis d'atenció domiciliària. Aquest document, que ha estat elaborat per tècnics municipals, defineix cada servei i les característiques que han de tenir les persones que vulguin accedir a ells. També estableix els criteris i barems per a la concessió de cada servei. A més, hi ha un apartat sobre els drets i obligacions dels usuaris. També es determinen els procediments per accedir als serveis i com sol.licitar-los, així com la forma de pagament. Actualment, el Consistori ofereix aquests serveis de forma gratuïta, però el nou reglament ja contempla la fórmula del copagament. Les persones que superin uns ingressos determinats podran gaudir d'aquests serveis però pagant
una part.
L'Ajuntament ofereix el servei de treballadora familiar amb l'objectiu de fer un control de la medicació i de l'alimentació de les persones grans entre altres tasques, el d'auxiliar de llar, de teleassistència, de menjars a domicili, de bugaderia, de bany adaptat i d'ajuts tècnics.
L'Ajuntament de la Llagosta va aprovar també, amb l'única abstenció de Ciutadans per la Llagosta, el mapa d'infraestructures esportives municipals. El document inclou els equipaments esportius que hi ha a la localitat tant públics com privats, així com les millores que s'haurien de fer en aquestes instal.lacions i la possibilitat de crear-ne de noves.
Al mapa, apareixen el Complex Esportiu Municipal el Turó, el poliesportiu Riera Seca, el camp de futbol Joan Gelabert, la pista coberta de l'IES Marina, els patis de les escoles, les pistes de petanca i els gimnasos privats que hi ha a la localitat.
Aquest informe, inclou les rehabilitacions que s'haurien de fer en aquests equipaments i la construcció de pistes descobertes d'accés públic des d'ara i fins a l'any 2014. La inversió total seria d'un milió i mig d'euros. L'objectiu és que la Generalitat subvencioni part de les obres. Amb els mapes d'infraestructures esportives municipals, la Generalitat crearà el Pla d'Infraestructures Esportives de Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
29 de maig de 2006 a
les 17:08
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
