El Ple de l'Ajuntament de la Llagosta va aprovar ahir per unanimitat els estatuts de creació del consorci Teledigital Mollet, el futur nou canal televisió digital terrestre local. Vuit municipis de la zona del Baix Vallès, entre ells la Llagosta, formaran part d'aquest organisme, que té com a objectiu posar en marxa un canal públic de televisió digital local. El ple d'ahir va comptar amb la presència d'un bon nombre de representants
dels tres clubs de futbol de la nostra localitat, ja que un dels punts destacats de la sessió era l'adjudicació dels treballs per instal.lar la gespa artificial i realitzar diverses reformes al Camp Municipal de Futbol Joan Gelabert. El ple va decidir per unanimitat adjudicar aquests treballs a l'empresa Azahar per 648.000 euros, uns diners que el Consistori pagarà en deu anys. A més, l'Ajuntament pagarà cada any 2.500 euros pel manteniment de la gespa.
En aquesta primera fase d'obres també està previst col.locar un marcador
electrònic, canviar la tanca perimetral i les banquetes, i substituir el sauló de fora del terreny de joc per un paviment, entre altres actuacions. L'objectiu és que aquestes reformes estiguin acabades abans que comenci la propera temporada.
El ple de l'Ajuntament de la Llagosta també va ratificar ahir per unanimitat un decret d'alcaldia per contractar el gabinet d'advocats Roca Junyent per tal que defensi el contenciós administratiu contra l'aprovació definitiva per part de la Generalitat de la modificació puntual del Pla General Metropolità del sector de Can Milans, a Montcada. El Consistori considera que la requalificació com a sector industrial de la zona verda de Can Milans propera a la nostra localitat en la qual està previst que l'empresa Valentine construeixi la seva nova fàbrica afecta clarament els interessos de la Llagosta. Després d'analitzar diversos informes jurídics, l'Ajuntament ha decidit contractar els serveis d'aquests advocats perquè el defensin davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Esports Granollers s'aboca al Tour: estelades, eufòria i Vineggard amb mascareta Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
21 de juny de 2006 a
les 11:54
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
