L’Ajuntament de la Llagosta ha instal·lat sis hotels per a gats del municipi, els anomenats Cathotels. Aquesta va ser la proposta que va guanyar la primera edició dels pressupostos participatius del municipi, que va fer l’entitat Animalets amb l'objectiu de dignificar les colònies de gats. Els primers es van instal·lar la setmana passada, i la resta aquest dimarts.
Dos estan ubicats a l’aparcament del Complex Esportiu Municipal El Turó i els altres quatre als carrers de la Indústria, de Cadaqués, de Barcelona i de Vic.
Els cathotels, però, es posaran en marxa després de pintar-se i col·locar-s'hi els corresponents cartells informatius.
Dignificar les colònies de gats va ser la proposta més votada amb 380 vots, el 15,95% del total. "Amb aquesta acció es pretén assegurar que els gats de carrer estiguin en condicions més sanes i segures. Els sis contenidors reciclats funcionaran com a menjadors i resguard de les diferents colònies de gats que hi ha a la població".
La Llagosta instal·la sis hotels per a gats
La iniciativa va ser presentada per l'entitat Animalets

- Un dels hotels per a gats. -
- Ajuntament de la Llagosta.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2022 a les 18:15
Actualitzat el 22 d’abril de 2022 a les 18:23
Et pot interessar
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació