La Llagosta multa en set dies i en un sol carrer 285 vehicles per excés de velocitat

La Policia Local va detectar 440 cotxes i motos que sobrepassaven el límit permès

Publicat el 27 d’octubre de 2011 a les 19:30
La campanya de control de velocitat realitzada la setmana passada per la Policia Local de la Llagosta al nucli urbà del municipi es va tancar amb la imposició de 285 multes. Els agents van detectar 440 vehicles que circulaven a més velocitat de la permesa, però no tots han estat sancionats perquè alguns 'només' sobrepassaven en pocs quilòmetres el límit autoritzat.

En el marc d'una campanya del Servei Català de Trànsit, la Policia Local va dur a terme dos controls de velocitat al carrer del Montseny, als afores del municipi, on el límit de velocitat permesa és de 40 quilòmetres per hora. La majoria d'infractors denunciats circulaven a entre 50 i 60 quilòmetres per hora, el que suposa una multa de 100 euros. Els casos més greus detectats han estat dos conductors que circulaven a 89 i 90 quilòmetres per hora respectivament, que rebran una sanció de 500 euros i la pèrdua de sis punts al permís de conduir.

La Policia Local de la Llagosta té previst repetir periòdicament els controls de velocitat durant els propers mesos i estendre'ls a altres carrers del nucli urbà on s'han produït queixes veïnals per l'elevada velocitat d'alguns vehicles.