La Mitja de Granollers en 3D

La ciutat acollirà una pionera mostra de documentals, pel·lícules i espots sobre el món de l'esport realitzats en 3D els divendres i dissabte previs a la cursa | El magenta marca la imatge del 2014

Publicat el 13 de novembre de 2013 a les 17:00
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8sL7XeiDaG0[/youtube]

Una innovadora mostra de documentals, pel·lícules i espots sobre el món de l'esport realitzats en 3D. Aquesta és la principal novetat dels actes previs a la Mitja Marató de Granollers-la Garriga-les Franqueses del 2014, que s'ha de celebrar el proper 2 de febrer. Així ho va anunciar aquest diumenge el president de l'AE La Mitja, Toni Cornellas, en la presentació de la imatge de la cursa, que, amb un fons magenta i l'eslògan És quan corro que hi veig clar, reprodueix una de les figures del mapping projectat a la façana del Museu de Granollers durant la última edició de la cursa vallesana.

La presentació de la nova imatge, que també va comptar amb la presència de l'alcalde Josep Mayoral i de president de la Federació Catalana d'Atletisme, Joan Villuendas, es va fer al Plató Granollers, a Roca Umbert, que serà l’espai que acollirà la mostra audiovisual els divendres i dissabte previs a la cursa. Tot plegat ho organitzarà 3D Granollers, l'empresa público-privada que aplega Produccions planetàries i Granollers Audiovisual, i que des de fa uns anys es dedica amb èxit a la difusió i la producció de productes en 3D.

Presentació del vídeo de La Mitja
De fet, segons detalla el coordinador de projectes de 3D Granollers, Hector Anoro, comptaran amb la col·laboració de diferents productors. Els documentals, pel·lícules o espots en 3D que es projectaran al Plató Granollers mostraran esports coma ara l'atletisme, l'esquí o l'alpinisme. "Si la mostra agafa volada, la idea és que continuï i cada any vagi a més", apunta Anoro, que afegeix que es tracta d’una iniciativa pionera a tot l’estat.

Per la seva banda, Josep Mayoral ha destacat la importància de lligar la Mitja a diferents equipaments de la ciutat, en aquest cas Roca Umbert. "Ja som una referència a Catalunya en 3D", ha subratllat el batlle. Durant la presentació s'ha projectat el vídeo de La Mitja 2013 en 3D, realitzat per 3D Granollers, on apareixen imatges de la última cursa i diferents dades de la mateixa (veure vídeo adjunt).  

Presentació de la imatge de La Mitja 2014, aquest dimarts. Foto: Eduard Mas