Ahir dijous, a les 12 hores, una nena de Parets va ser trasllada en helicòpter al centre hospitalari de la Vall d'Hebron amb un
traumatisme craneoencefàlic. El seu estat de salut està estabilitzat i fora de gravetat. Pel que sembla, tot va estar originat per una caiguda que va patir la nena, alumna de segon curs de primària, mentre es disposava a realitzar
la classe d'educació física a la pista poliesportiva del pati de
l'escola. Es va donar avís als pares i va ser atesa en primer moment al Centre d'Assistència Primària de Parets. Després de les primeres exploracions va ser donada d'alta. En les immediacions del carrer de Pau Casals, la nena va patir un desmai i va quedar inconscient amb convulsions.
Immediatament es van activar tots els serveis d'emergències i es va procedir a la primera intervenció per part de la Policia Local i el metge d'urgències. La nena va ser assistida i estabilitzada abans de ser traslladada a la Vall d'Hebron. Si bé hi havien ambulàncies, es va considerar oportú procedir al trasllat al centre hospitalari en helicòpter per la gravetat inicial de la situació i poder ser assistida amb major rapidesa.
Durant tota la nit, la nena ha estat ingressada a la UCI i el dia d'avui serà traslladada a planta. El seu estat de salut és estable i evoluciona favorablement.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de març de 2006 a
les 13:48
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
