La Penya Cunitu celebra enguany el 65è aniversari de la seva creació

Publicat el 15 de novembre de 2006 a les 18:20
El proper dissabte 18 de novembre a les 12.30 h tindrà lloc a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Granollers una recepció als membres de la Penya Cunitu. Aquesta entitat, presidida per Tomàs Fuertes, té més de 300 socis.

Va ser fundada l'any 1941, van començar la seva trajectòria organitzant campionats de futbol i d'escacs. Actualment es dediquen a organitzar conferències, festes populars, sortides i promocionen la ciutat. Cada mes de novembre fan una trobada i són rebuts a l'Ajuntament de Granollers.

Una de les iniciatives més recordades va ser l'any 2001 quan la Penya Cunitu va promoure, amb el suport del consistori, instal·lar a Catalunya en Miniaturauna maqueta de la Porxada i l'any 2002 una altra de l'edifici de l'Ajuntament. D'aquesta manera s'acomplia el desig de la Penya que la nostra ciutat fos representada amb dos dels seus principals monuments en aquest parc de Torrelles de Llobregat.

La recepció a la Penya Cunitu finalitzarà amb una fotografia de tots els socis i els representants del consistori a l'escala de l'Ajuntament.