La plantilla de Cobega, una de les principals embotelladores de Coca-Cola a l'Estat espanyol, ha convocat diverses mobilitzacions per exigir a la direcció de l'empresa que mantingui el poder adquisitiu dels treballadors. La Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya denuncia que la direcció de Cobega està dilatant les negociacions amb els representants dels treballadors "sense cap intenció d'arribar a un acord que garanteixi els seus sous". L'empresa argumenta que el procés de fusió de set embotelladors que operen a Espanya impedeix arribar a un acord en aquests moments.
La protesta de la plantilla té com a objectiu aconseguir un acord que no passi per la pèrdua del poder adquisitiu dels treballadors, sobretot perquè alguns dels embotelladors que es troben immersos en processos de fusió han garantit el poder adquisitiu de les seves plantilles per tres anys. "Cal destacar que els resultats de Cobega en els darrers tres anys han experimentat un rècord de beneficis, any rere any", subratllen des de CCOO. Els treballadors faran un total de set concentracions davant dels seus llocs de treball, incloses les plantes de Montornès i Martorelles, des del 5 fins a l'11 de juliol.
La plantilla de Cobega a Martorelles es mobilitza per garantir els sous
Els treballadors de la planta embotelladora protestaran del 5 a l'11 de juliol

Ara a portada
-
Cultura «La idea del restaurant era recuperar l’esperit d’espai de trobada, de pensament i d’aprenentatge» Dani Agudo Torres
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
Publicat el 03 de juliol de 2012 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència