La plantilla de Danone a Parets del Vallès ha acceptat el preacord de comitè d'empresa i direcció per al tancament de la planta per 110 vots a favor, 14 en contra, cap abstenció i cap vot nul. Així ho ha explicat a l'ACN el president del comitè d'empresa, Jordi Barragan, que ha afegit que ara el pròxim pas és la signatura definitiva del pacte, aquest dijous.
Dilluns, després que comitè i direcció arribessin a l'acord previ, els treballadors van desconvocar la vaga que havien iniciat el dissabte anterior. El pacte inclou totes les peticions dels treballadors, com ara prejubilacions a 33 empleats a partir de 55 anys, indemnitzacions per acomiadament i el trasllat de 37 persones a la planta d'Aldaia, al País Valencià.
La plantilla de Danone accepta el preacord per tancar la planta de Parets
Comitè i direcció de l'empresa signaran l'acord definitiu aquest dijous

- La fàbrica de Danone a Parets del Vallès -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2024 a les 11:43
Actualitzat el 21 de març de 2024 a les 11:47
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»