El Sindicat de Treballadors de Sanitat de la USOC (STS-USOC) ha presentat al Síndic de Greuges de Catalunya, Sr. Rafael Ribó, un escrit de denuncia, sol·licitant la seva Intervenció urgent davant del Jutjat Social nº 1 de Granollers, per considerar que no compleix amb el que s'estableix a la normativa processal del país.
El Sindicat considera que aquest deficient funcionament fa que s'allarguin de forma innecessària processos judicials, com els d'acomiadament, amb els greus perjudicis de tota mena que això comporta per a la classe treballadora, que veu lesionats, una vegada més i per aquest fet, els seus drets socials i sindicals.
El sindicat, a tall d'exemple il·lustratiu, exposa al Síndic de Greuges, el cas de l'acomiadament d'un dels seus representants sindicals: Joan Gómez, quan era el secretari i president en funcions del comitè d'empresa de l'Hospital de Mollet. La USOC va presentar recurs de súplica el passat mes de gener i l'expedient encara resta pendent de trasllat al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, la instància encarregada de resoldre'l.
La USOC del Maresme-Vallès Oriental el passat mes de juny va adreçar un escrit al Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, Sr. Pasqual Maragall, denunciant aquests fets i demanant més recursos per a l'Administració de Justícia i, en concret, els Jutjats de primera instància, en constatar que és freqüent el retard en els procediments judicials amb els perjudicis socials i sindicals que comporta.

ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2005 a les 20:24
Et pot interessar
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis