El Sindicat de Treballadors de Sanitat de la USOC (STS-USOC) ha presentat al Síndic de Greuges de Catalunya, Sr. Rafael Ribó, un escrit de denuncia, sol·licitant la seva Intervenció urgent davant del Jutjat Social nº 1 de Granollers, per considerar que no compleix amb el que s'estableix a la normativa processal del país.
El Sindicat considera que aquest deficient funcionament fa que s'allarguin de forma innecessària processos judicials, com els d'acomiadament, amb els greus perjudicis de tota mena que això comporta per a la classe treballadora, que veu lesionats, una vegada més i per aquest fet, els seus drets socials i sindicals.
El sindicat, a tall d'exemple il·lustratiu, exposa al Síndic de Greuges, el cas de l'acomiadament d'un dels seus representants sindicals: Joan Gómez, quan era el secretari i president en funcions del comitè d'empresa de l'Hospital de Mollet. La USOC va presentar recurs de súplica el passat mes de gener i l'expedient encara resta pendent de trasllat al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, la instància encarregada de resoldre'l.
La USOC del Maresme-Vallès Oriental el passat mes de juny va adreçar un escrit al Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, Sr. Pasqual Maragall, denunciant aquests fets i demanant més recursos per a l'Administració de Justícia i, en concret, els Jutjats de primera instància, en constatar que és freqüent el retard en els procediments judicials amb els perjudicis socials i sindicals que comporta.

ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2005 a les 20:24
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»