L'Ajuntament de Mollet del Vallès col·labora un any més amb l'Agència Tributària per tal que la ciutadania pugui fer la declaració de renda sense haver de desplaçar-se. Des d'ahir dimarts, 2 de maig, i fins al 30 de juny, els ciutadans poden fer la seva declaració a la sala de consultes de l'Arxiu Històric (Casa de la Vila). L'horari d'atenció és de dilluns a divendres de 9 a 14 i de 16 a 19 hores, i s'ha de demanar hora prèviament trucant al telèfon 901 223 344.
Facilitats per fer la declaració de renda
Per tal de facilitar el compliment de les obligacions fiscals, des de fa uns anys, l'Agència Tributària confecciona un esborrany de la declaració i l'envia al domicili de la persona interessada. Si s'està d'acord amb el contingut de l'esborrany, només cal donar la conformitat a l'entitat bancària pròpia i indicar-li la referència del document, tant si la declaració és a ingressar com a retornar. D'aquesta manera, els ciutadans s'eviten desplaçaments i molèsties innecessàries. Per demanar l'esborrany, cal trucar al telèfon 901 200 345 i indicar el número de DNI i la xifra que van posar-hi a la casella 62 de la declaració de renda de l'any passat; el termini per a sol·licitar l'esborrany acaba el 20 de juny.
En cas que es vulgui corregir l'esborrany o que sigui l'Agència Tributària la que confeccioni personalment la declaració, s'ha de reservar dia i hora trucant al telèfon 901 223 344, moment en què es pot demanar ser atès al punt que s'ha habilitat a l'Ajuntament de Mollet. En el moment de venir a fer la declaració caldrà portar tota la documentació fiscal referent a l'any 2005 (certificats de retencions del treball personal i dels interessos abonats als comptes bancaris, dades sobre el valor cadastral dels immobles de la seva propietat i imports pagats en concepte d'hipoteques
).
L'Ajuntament de Mollet col·labora amb l'Agència Tributària en l'elaboració de la declaració de la renda
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2006 a les 20:21
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat
Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat
Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat
Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat
Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
