Les parades del mercat de Sant Carles, a Granollers, ja tenen botiga online

Deu botigues ofereixen el seus productes a mercatsantcarles.com

  • La web del Mercat de Sant Carles -
Publicat el 08 de juny de 2021 a les 19:56
Actualitzat el 08 de juny de 2021 a les 20:03
El Mercat de Sant Carles s'adapta als nous temps i ha decidit presentar la seva botiga en línia: mercatsantcarles.com. L'objectiu és facilitar la compra i la distribució dels productes del mercat amb comoditat i seguretat mitjançant internet i el lliurament a domicili.

A través de la nova web, tothom que ho desitgi podrà comprar en línia, escollint els productes i rebre'ls a domicili o recollir-los al propi mercat, evitant així les aglomeracions i el desplaçament.

La botiga ofereix un sistema totalment segur i permet el pagament amb targeta de crèdit i serveis com Bizum i Paypal. 

La plataforma presenta els mateixos productes de qualitat que es venen a les parades i seran els mateixos paradistes els que preparin les comandes, fins i tot amb l'opció de personalització de la comanda ja que la plataforma permet afegir notes personalitzades als productes (la carn a tall fi, talls gruixuts, la fruita madura, etc.).

En aquests moments 10 parades del mercat ofereixen la venda en línia. S'espera que ens els propers mesos la resta de paradistes se sumin a la plataforma "perquè els hàbits de consum i de compra estan variant a conseqüència de la pandèmia i la compra en línia s'està configurant com un canal de venda fonamental, també pel petit comerç i el comerç de proximitat", segons ha destacat l'Ajuntament de Granollers en un comunicat.

Les franges establertes de repartiment són els dimecres i els divendres de 13 a 15 h i de 17 a 19 h, i els dissabtes de 13 a 15 h. Aquestes franges es podran ampliar en funció  del número de comandes que entrin.

Les zones de repartiment són: Granollers, Canovelles, Parets, Lliçà d'Amunt, Lliçà d'Avall, Vilanova del Vallès, Montmeló, Montornès del Vallès, l'Ametlla del Vallès, la Garriga, la Roca del Vallès.

Aquesta nova iniciativa s'ha pogut fer gràcies al suport i la col·laboració de l'Ajuntament de Granollers i de la Diputació de Barcelona, que han invertit 15.000 euros en la digitalització del Mercat.