L'empresa concessionària del Espai Jove Martorelles ha comunicat aquest divendres a l'Ajuntament la seva renúncia a la gestió de l’equipament, que farà efectiva el proper 1 d'octubre. L’empresa al·lega una difícil situació financera que els impedeix poder continuar amb aquesta activitat. L'Ajuntament de Martorelles estudia quina és la opció "més àgil i eficient, tant econòmicament com tècnicament, per poder continuar oferint aquest servei i reobrir en el període de temps més curt possible". El Consistori espera poder oferir de nou els serveis a mitjans o finals d'aquest mes d'octubre
L'Espai Jove Martorelles va obrir les seves portes el desembre del 2009 i ha ofert ininterrompudament un servei directe als joves del municipi en horari de tarda. Tallers, cursos, concerts, exposicions... han estat impulsats des d'aquest equipament, a banda d’oferir un servei continu d'informació juvenil, un punt de connexió a la xarxa i un espai de ludoteca. També ha col·laborat en la gestió de la Festa Major donant suport tècnic al programa Colles Joves de Festa Major.
L'Ajuntament considera que, tot i aquest imprevist, el model impulsat des del Servei de Cultura i Joventut a l'Espai Jove Martorelles "ha estat nou i prou eficient com per que altres administracions s'hagin posat en contacte amb nosaltres per a conèixer la nostra experiència, reconeixent el valor de la mateixa".
L'Espai Jove Martorelles suspèn la seva activitat
L'empresa concessionària del servei declina continuar gestionant l'equipament per problemes econòmics

ARA A PORTADA
-
-
El Torneig d’Històrics del Vallès Oriental 2025 se celebrarà del 29 d’agost al 6 de setembre Redacció
-
"Són 50 històries d'esforç, passió i talent a la comarca del Baix Montseny" Bernat Castanyer Colomer
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 28 de setembre de 2012 a les 16:30
Et pot interessar
-
Societat El Consell Comarcal del Vallès Oriental assegura que ja ha pagat a totes les escoles per cobrir les beques menjador
-
Societat Una manifestació a Montornès demana esclarir la mort del jove abatut per la policia
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma