Les obres en els barris de Pineda Feu i El Pinar de lliçà d'Amunt continuen amb la urbanització de tots els carrers, l'obertura de vials laterals a les carreteres de Caldes i Santa Eulàlia, i la construcció d'un giratori en cadascuna d'aquestes carreteres, per donar seguretat a l'accés a aquests barris.
Recordem que les obres dels barris de Pineda Feu i El Pinar van començar amb la urbanització dels carrers de la Guatlla i de les Orenetes, que es van inaugurar el passat 1 de juliol.
En aquests dos carrers, els de més circulació del barri, es van soterrar i renovar tots els serveis (telèfon, electricitat i aigua), es va afegir un nou servei, el de gas natural, es va pavimentar i es va canviar l'enllumenat.
També es van regular els sentits de circulació dels carrers, es van ampliar les voreres, es van rebaixar les voreres on hi havia guals per facilitar l'entrada i sortida de vehicles i es van senyalitzar places d'aparcament en una banda dels carrers. Va quedar pendent l'arbrat, que no es plantarà fins a l'hivern, per tal de facilitar-ne l'arrelament.
Ara, s'està fent el mateix en la resta de carrers d'aquests dos barris. D'aquesta manera, en la majoria de carrers, ja s'han canalitzat els serveis i, en alguns, ja està tot preparat per començar la pavimentació.
Parallelament, s'han iniciat els preparatius per obrir vials laterals i construir dues rotondes a les carreteres de Caldes i Santa Eulàlia. Es va començar amb la talla d'arbres i, en aquests moments, s'està fent el moviment de terres per a l'obertura dels vials laterals i la construcció dels dos giratoris.
Aquestes obres estan provocant algunes restriccions de trànsit en hores punta, degut als talls alternatius que es fan en la circulació de vehicles.
Amb aquest projecte també es resoldrà l'accés al Centre d'Atenció Primària, que ja s'està urbanitzant.
El cost total de les obres és d'uns 6'6 milions d'euros i l'aportació dels propietaris en cobrirà uns 4'3 milions.
Per fer front a aquesta despesa, l'Empresa Municipal d'Obres (EMO) ha finançat els particulars que ho han sollicitat, de tal manera que poden fer el pagament fraccionat en 8 anys.
Tota la informació d'aquesta actuació se centralitza a l'oficina d'informació de l'obra que ha creat l'EMO.

ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’octubre de 2006 a les 12:09
Et pot interessar
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental