La Comissió Europea ha anunciat que subvencionarà 3.400 municipis europeus, 100 dels quals a Catalunya, amb 15.000 euros per finançar la instal·lació de connexions wifi gratuïtes en espais públics. Espanya, juntament amb Itàlia, se situa al capdavant de la llista amb més ajuntaments que rebran aquestes ajudes.
Els municipis que les rebin, que van des de grans ciutats com l'Hospitalet de Llobregat o Lleida fins a petits pobles com Camprodon, al Ripollès, o Maià de Montcal, a la Garrotxa, hauran d'oferir el servei wifi en un termini de 18 mesos des del moment en què els arribi la subvenció.
Tal com ha informat TV3, en aquest termini els ajuntaments hauran de definir el projecte i triar la companyia que s'encarregarà de la instal·lació. La condició que posa la UE és que la connexió que s'ofereixi sigui d'alta qualitat i Brussel·les s'encarregarà de supervisar-ho.
En aquest mapa interactiu podeu veure tots els municipis catalans que es beneficiaran de la mesura:
MAPA Els 100 municipis que rebran subvenció europea per instal·lar wifi gratuït
Rebran una ajuda de 15.000 euros per garantir una connexió d'alta qualitat en 18 mesos

ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2019 a les 19:47
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»