Esport i solidaritat darrera de la línia de sortida de la 4a edició de la CNG4Camins, que aquest diumenge va aplegar més de 300 runners que van participar en aquesta cursa tipus trail en benefici d'El Xiprer, l'entitat de Granollers, que acull i acompanya aquelles persones que, per diversos motius, pateixen solitud, pobresa, exclusió o marginació social. Amb els fons recollits es podrà donar l'oportunitat als joves que prenen part del projecte d'esmorzars d'El Xiprer de fer alguna pràctica esportiva perquè puguin aprendre a nedar al CNG.
Els Diables de Granollers van ser els encarregats de donar el tret de sortida a la cursa, al pavelló de Can Bassa, després del tall de la cinta per part de les autoritats. I els 300 corredors van iniciar el recorregut per camins i corriols dels municipis de Granollers, la Roca del Vallès i Vilanova del Vallès, en sentit invers d'edicions anteriors.
A la prova més exigent, la Trail Race -de 14km (1km més que altres anys) i +240m de desnivell-, hi van prendre part 206 corredors. Va revalidar el títol per tercera vegada consecutiva Jordi Relats, rebaixant la seva marca amb un temps de 50:03, i Núria Hospital es va imposar en categoria femenina amb una marca de 57:36; Àlex Salazar va ser segon amb 51:27 i Anna Guirado amb 1:00:12; i Joan Carrasco va repetir el tercer lloc de l'any anterior després de finalitzar els 14km en 52:25, mentre que Marta Romero va fer-la en 1:02:24.
A l'Speed Race –6 km amb +100m de desnivell- hi van participar 92 corredors amb Marc Merino (19:32) i Júlia Crous (26:41) es van alçar com a campions; Dmytro Rasnovsky (21:10) i Vanessa Pla (28:55), segons; i Albert Garcia (22:01) i Montse Nualart (30:37) van fer el tercer lloc.
Previ a les curses d'adults, va tenir lloc una de les novetats d'aquesta edició: les curses infantils de caràcter lúdic, amb dos recorreguts segons edat: la Mini Race de 1,5km i +10m de desnivell per a nens i nenes de 8 a 10 anys; i la Kids Race de 3km i +40m de desnivell per a nens i nenes d'11 a 13 anys; amb recorregut circular per pista, la vintena de participants van gaudir del què és fer un petit trail.
Més de 300 corredors participen a la CNG4Camins en favor d'El Xiprer
Amb els fons recollits es podrà donar l'oportunitat als joves que prenen part del projecte d'esmorzars de l'entitat

- Una de les curses CNG4Camins -
- CN Granollers
ARA A PORTADA
-
-
El Torneig d’Històrics del Vallès Oriental 2025 se celebrarà del 29 d’agost al 6 de setembre Redacció
-
"Són 50 històries d'esforç, passió i talent a la comarca del Baix Montseny" Bernat Castanyer Colomer
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 28 de novembre de 2022 a les 12:00
Actualitzat el 28 de novembre de 2022 a les 12:16
Et pot interessar
-
Societat El Consell Comarcal del Vallès Oriental assegura que ja ha pagat a totes les escoles per cobrir les beques menjador
-
Societat Una manifestació a Montornès demana esclarir la mort del jove abatut per la policia
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma