L'Ajuntament de Montmeló està preparant un acte de record a les persones que han mort durant la pandèmia de la Covid-19, i que alhora serveixi com a homenatge a tot el personal sanitari que ha treballat per "atendre, cuidar i acompanyar" en tot aquest procés.
És per això que el Consistori ha llençat un missatge per contactar amb aquests dos sectors de la població, tant famílies que hagin partit alguna pèrdua des de l'inici de la pandèmia com personal sanitari en actiu que visqui a Montmeló.
Les persones d'aquests dos sectors que vulguin participar en aquest acte es poden posar en contacte amb l'Ajuntament a través del correu electrònic ajuntament@montmelo.cat i rebran més informació.
[plantillacoronavirus]
Montmeló prepara un acte de record a les víctimes de la Covid-19 i d'homenatge als sanitaris
El Consistori ha llençat un missatge perquè qui hi vulgui participar s'hi posi en contacte

- Personal sanitari en un Hospital durant la pandèmia -
- Martí Albesa
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’agost de 2021 a les 17:55
Actualitzat el 18 d’agost de 2021 a les 18:11
Et pot interessar
-
Societat Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental