Una persona ha mort aquest dilluns en un accident de trànsit a la C-251, la carretera que uneix Granollers i Cardedeu, en terme municipal de la Roca del Vallès. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, els fets han tingut lloc al punt quilomètric 4,5. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 14.44 h.
Per causes que encara s’estan investigant, un turisme ha sortit de la via i posteriorment ha xocat contra un arbre. Com a conseqüència del xoc, el passatger del turisme ha mort. A més, el conductor del vehicle ha resultat ferit menys greu i ha sigut traslladat a l’Hospital de Granollers i el passatger posterior ha resultat ferit greu i ha sigut traslladat a l’Hospital Sant Pau.
Arran de la incidència, que ha obligat a tallar la via en tots dos sentits de la marxa, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i l’helicòpter medicalitzat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Mor el passatger d'un turisme en una sortida de via a la C-251, a la Roca
El cotxe en què viatjava ha sortit de la via i ha xocat contra un arbre
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2023 a les 16:29
Actualitzat el 16 de gener de 2023 a les 16:44
Et pot interessar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous