Accident mortal aquest dilluns al migdia al Vallès Oriental. Un motorista ha perdut la vida en una sortida de via la carretera C-352 a Canovelles. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís d'un accident al punt quilomètric 26,3 de la via a les 12.55 hores.
Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Per causes que encara s’estan investigant, una motocicleta ha sortit de la via i a conseqüència de l’accident, el motorista ha resultat ferit crític i l’han traslladat a l’hospital de la Vall d’Hebron, on finalment ha mort.
El Servei Català de Trànsit recorda que el SIAVT (Servei d'Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit) es troba a disposició dels familiars i afectats per sinistres de trànsit els 365 dies.
[plantillavirals]
Mor un motorista en una sortida de via a Canovelles
L'han traslladat a l’hospital de la Vall d’Hebron, on finalment ha perdut la vida
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2024 a les 16:22
Actualitzat el 22 de gener de 2024 a les 16:28
Et pot interessar
-
Societat El Consell Comarcal del Vallès Oriental assegura que ja ha pagat a totes les escoles per cobrir les beques menjador
-
Societat Una manifestació a Montornès demana esclarir la mort del jove abatut per la policia
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma