La víctima mortal en el xoc entre dos camions divendres a la matinada a l'AP-7 a Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) és un veí de Sant Celoni, segons han informat des del Servei Català de Trànsit. Es tracta de Dorin B. de 42 anys d’edat i nacionalitat romanesa, que conduïa un dels dos vehicles implicats en l'accident. El sinistre es va produir poc després de les tres de la matinada al quilòmetre 145 de l'autopista, en sentit Barcelona, on, per causes que es desconeixen, els dos vehicles van topar.
Fins al lloc de l'accident s'hi van desplaçar set patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). La circulació va romandre tallada en el punt de l'accident durant 45 minuts i, posteriorment, a partir de dos quarts de cinc de la matinada, es van registrar diferents restriccions de trànsit en sentit sud fins al voltant de les set del matí.
Mor un veí de Sant Celoni en un xoc entre dos camions a l'AP7
Dorin B., de 42 anys d'edat i de nacionalitat romanesa, conduïa un dels dos vehicles accidentats

ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2013 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat El Consell Comarcal del Vallès Oriental assegura que ja ha pagat a totes les escoles per cobrir les beques menjador
-
Societat Una manifestació a Montornès demana esclarir la mort del jove abatut per la policia
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma