Una veïna de Caldes de Montbui, V. C. C., de 92 anys, ha mort aquest dimecres al migdia al patir un accident en el cotxe en el que viatjava i que conduïa la seva filla, de 70 anys, que ha resultat ferida menys greu i que ha estat traslladada a la Vall d'Hebron.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, l'accident ha tingut lloc a quarts d'una quan, per causes que encara s'estan investigant, el turisme ha xocat contra un camió que estava avariat al voral de la via amb les llums d'emergència activades.
Arran de la incidència, s'han activat quatre patrulles del cos dels Mossos d'Esquadra i tres ambulàncies del Servei d'Emergències Mèdiques.
Mor una veïna de Caldes de Montbui en un accident a la C-58 a Sant Adrià
Anava de copilot en un cotxe conduït per la seva filla

- El camió que estava avariat -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2019 a les 20:37
Actualitzat el 02 de gener de 2019 a les 20:45
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar»