Nou incident al polígon industrial de Llerona

Un camió s'incendia a primera hora del matí, sense causar ferits, a l'interior d'una nau industrial

Publicat el 11 de gener de 2013 a les 20:45
L'empresa Scrap Center Chatarra y Metales, on s'ha declarat l'incendi. Foto: Aj. les Franqueses

Nou incident al polígon industrial de Llerona, a les Franqueses del Vallès. Després que dijous passat un dipòsit de 150 tones de pes de l'empresa Aguilar y Salas explotés i s'enlairés uns 15 metres, aquest divendres s’ha declarat un incendi en una altra nau del polígon. A primera hora del matí s’ha produït un incendi en un camió que es trobava a l'interior de l'empresa Scrap Center Chatarra y Metales, situada al número 30 del carrer Àustria del polígon industrial de Llerona.

El foc no ha provocat danys personals, però ha afectat la caixa del vehicle, el sostre de la nau i part de la instal·lació elèctrica. Les flames, que s'han vist a tot el municipi i que han alertat a diversos veïns, no han afectat la cabina del camió. L'incident s'ha produït mentre es realitzava la càrrega de material al camió, sense que es coneguin encara les causes del foc.

Al lloc dels fets s'hi han desplaçat diverses dotacions dels Bombers de la Generalitat així com la Policia Local de les Franqueses del Vallès, que ha acordonat la zona evitant el pas de vehicles mentre s'han realitzat les tasques d’extinció del foc.

El fum s'ha vist des de tot el municipi, a primera hora del matí. Foto: Jordi Rodoreda

Un bomber apagant les flames del camió, aquest divendres al matí. Foto: Aj. les Franqueses