L'Ajuntament de la Llagosta ha preparat una programació estable d'espectacles per aquest primer semestre al nou Centre Cultural. La primera actuació prevista tindrà lloc el dia 21 de gener a les set de la tarda i anirà a càrrec de la Big Band de Granollers, que oferirà l'espectacle musical titulat Nora i el Jazz. Durant aquest mes, en concret els dies 28 i 29, la companyia de teatre local Nanocosmos estrenarà la seva nova obra Teatre de Cabaret, de Karl Valentin, dirigida per Imma Grau. Les representacions es faran a les vuit del vespre.
Per al mes de febrer, hi ha programades dues activitats. El dia 5, es projectarà la pel.lícula Pulso a la vida, mentre que el dia 12, a les vuit del vespre, la Companyia Total Memos posarà en escena l'obra No et moguis.
Al març, el dia 25, a les set de la tarda, serà el torn del teatre infantil. Teatro de la Luna representarà l'obra Ferdinando. El 29 d'abril, el Centre Cultural acollirà un espectacle de circ amb el títol de Circus Klezner a càrrec de l'Ateneu Popular 9 Barris. Per al 20 de maig, està programada l'obra Franco ha muerto o como idiotizar un pollo de la companyia Accidents polipoètics. I finalment, el 17 de juny, el grup Addictos&Logela protagonitzarà l'espectacle de hip-hop titulat Klonk.
Aquesta programació estable d'espectacles al Centre Cultural es
complementarà amb les activitats que organitzin en aquest equipament les
entitats locals.
Nova programació al Centre Cultural de la Llagosta
Ara a portada
Publicat el 13 de gener de 2006 a les 16:40
Et pot interessar
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers