Aquest matí s'han obert al trànsit els carrers del sector del Pla de baix, situat entre els barris de Can Bassa i Tres Torres. Concretament, els carrers que s'han obert: c. de Marie Curie, c. de Maria Aurèlia Capmany, c. de Margarida Xirgu, c. de Caterina Albert (Víctor Català) i c. de Montserrat Roig.
L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral acompanyat del 1r tinent d'alcalde, Francesc Sala; el regidor d'Obres i Projectes, Albert Camps; el regidor de Relacions amb les Associacions de Veïns, Juan Manuel Segovia; el regidor de Mobilitat, Jaume Vernet; i el president de l'Associació de Veïns de Can Bassa, Joan Valero, ha retirat tanques i ha fet un passeig per la zona.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
11 de maig de 2005 a
les 18:48
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
