El treball tracta el "Model de persona" que cal formar, en totes les seves dimensions: personal, interpersonal, professional i social.
El concurs Un2Tres és fruit d'un conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal i els Centres de Recursos Pedagògics de la comarca, i té com a finalitat oferir als docents una col·lecció de materials educatius coherents i de qualitat elaborats pels propis docents.
En relació a la VIII edició del concurs "Un2tres", el dimecres 17 d'octubre la Comissió de Selecció dels treballs del concurs va seleccionar el treball Els Tallers: una eina d'integració com a guanyador. Les autores del treball són: Maria Canudas i Canadell; Olga Pérez i Simal; Dolors Puigblanqué i Aumatell; Míriam Roca i Cullell; Maria Sena i Sicart i Alba Vilardell i Bascompte del CEIP La Muntanya d'Aiguafreda.
La presentació del treball guanyador de la VII edició es farà el proper dimarts 23, a les 18: 30 hores i anirà a càrrec de:
* Neus Bulbena, consellera comarcal d'Educació
* Trini Milán, del CRP III de Montmeló
* José Alejandro Escudero, autor del treball