La construcció del nou gimnàs d'esportistes del Club Natació Granollers permetrà a la secció de gimnàstica artística femenina i masculina del CNG tornar a les installacions de l'entitat granollerina, i suposarà un salt qualitatiu en els entrenaments i en la pràctica d'aquesta modalitat esportiva.
La sala de gimnàstica es construirà en un espai de 880 m2, situat a la zona d'estiu de les installacions de les piscines municipals, a tocar dels Jardins de Lluís Companys. Es tracta d'un edifici de 6 metres d'alçada, que quedarà semisoterrat per evitar l'impacte visual.
El pavelló tindrà una superfície de 1.127 m2, que acollirà la sala de gimnàstica en una única planta. Una ala de l'edifici, però, serà de dos pisos, que serà habilitada per vestuaris (planta semisoterrani) i un espai polivalent (planta baixa).
Aquest projecte permet integrar dins el complex esportiu de les piscines municipals la secció de gimnàstica del CNG, que des del novembre de 2003 s'entrena provisionalment a la nau D de l'antiga fàbrica de Roca Umbert, cedida per l'Ajuntament de Granollers. De la mateixa manera, l'entitat guanya amb aquest nou edifici d'altres espais destinats per a diferents usos socials.
Es té previst que les obres de la nova sala s'iniciïn abans de final d'any i que estigui operatiu per a la propera temporada esportiva.
Aquestes obres tenen un cost de 550.000 euros, que cobreix el CNG, gràcies a l'ampliació de la concessió feta per l'Ajuntament de Granollers i amb l'ajuda de la Secretaria General de l'Esport que aporta 130.000 euros al projecte.

ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2006 a les 14:26
Et pot interessar
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació