L'increment d'accidents mortals relacionats amb l'excés de velocitat ha fet que els Mossos augmentin la vigilància a les carreteres catalanes aquest cap de setmana. I per lluitar contra els infractors, els agents de trànsit fan servir radars que no es poden ni detectar ni inhibir amb els aparells que porten molts vehicles.
D'aquesta manera els Mossos esperen frenar el nombre d'accidents relacionats amb l'excés de velocitat. Una de les vies en la que s'ha instal·lat un aparell d'aquest tipus és la C-35, entre Sant Celoni (Vallès Oriental) i Riells i Viabrea (Selva).
Es tracta d'una de les carreteres amb més volum de trànsit aquests dies, i per tant, una de les que més preocupa a Trànsit. El sergent dels Mossos d'Esquadra Josep Burdés explica que l'objectiu és que els conductors "no es refiïn" dels aparells que els indiquen on hi ha radars fixes, i recorda que tenen "molta tecnologia" al seu abast com radars pistoles, o sistemes dinàmics.
Radars indetectables per enxampar conductors infractors i evitar accidents
Els Mossos fan servir aquests aparells en vies com la C-35, una de les més carregades durant l'operació sortida de vacances

- Un radar indetectable a la C-35 -
- ACN
Ara a portada
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
-
-
Societat Un incendi en una nau d'autocaravanes de Granollers obliga al confinament d'una zona comercial
Publicat el 29 de juliol de 2018 a les 20:14
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència