Avui dimarts es farà una recepció a tots els nens i nenes ucraïnesos que des del passat 28 de juny i fins el proper 1 de setembre participen en l'acollida estival que organitza l'Associació Vallès Obert. Aquest any han vingut 131 infants a Catalunya, la meitat dels quals, estan acollits per famílies de la comarca.
De tots aquests nens i nenes, n'hi ha 62 que repeteixen estada. Es preveu que una seixantena d'aquests infants, acompanyats per les famílies d'acollida i membres de l'Associació Vallès Obert, assisteixin a l'acte de recepció.
El proper dia 10 de juliol, se'ls ha convidat a un dinar de celebració del desè aniversari de l'entitat que es farà a Montornès del Vallès.

ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2005 a les 10:03
Et pot interessar
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació