RECEPTA Esparracada de llonganissa

Cada cap de setmana, les millor receptes

  • Esparracada de llonganissa -
Publicat el 23 d’octubre de 2020 a les 19:46
Actualitzat el 23 d’octubre de 2020 a les 19:48
Ingredients per a 2 persones:

Dos pams de llonganissa
1 ceba morada
Un grapat de pinyons
25 grams de panses sense pinyol
50 ml. de vi moscatell
Un grapat de moixernons secs
Oli d’oliva
Sal
 
Preparació:

Per començar posem a remull el grapat de moixernons en un bol amb aigua i deixem que s’hidratin el bolets.

A continuació posarem a coure la ceba tallada en juliana amb un rajolí d’oli d’oliva i un polsim de sal a foc baix i tan punt sigui transparent incorporem el moscatell i deixem que es caramel·litzi, deixant que s’evapori tot l’alcohol. Reservem.

Seguirem marcant en una altra paella el pinyons sense oli, tot deixant que agafin una mica de color.

Tallem la llonganissa en trossos i la posem a coure amb una mica d’oli la deixem que agafi color per tots costats, quant sigui mig cuita incorporem la ceba, les panses i els bolets escorreguts d’aigua, deixant coure tot el conjunt uns 4 – 5 minuts o fins que el bolets siguin cuits i per últim incorporem els pinyons torrats. Ja podeu servir. 

El moixernons es poden canviar per el tipus de bolets que més us agradin i fora de temporada de bolets també es pot fer amb bolets en conserva.