La policia ha desarticulat una xarxa que traficava amb anabolitzants per a ús esportiu. La xarxa actuava a diferents llocs d'Espanya i a Catalunya s'han registrat 5 laboratoris, un d'ells a Lliçà d'Amunt. En aquest laboratori s'hi ha trobat productes com EPO, nandrolona o clenbuterol.
Segons ha informat la cadena SER, la policia ha detingut 70 persones, 32 d'elles a Catalunya, i ha confiscat 30 milions de dosis de substàncies dopants que es distribuïen en gimnasos, centres de fitness i clubs esportius amateurs de tot Espanya.
L'operació segueix oberta i s'estan portant a terme registres en diverses províncies.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
01 de juny de 2005 a
les 16:47
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
