Avui dimecres, a partir de les 20h. del vespre, es farà la sessió de cloenda del curs 2005-2006 de la Fundació Universitària Martí l'Humà. A més, en el mateix acte es farà la inauguració de la III Universitat d'Estiu. Tot plegat es farà al Teatre El Patronat de La Garriga i l'acte serà presidit pel vicerector de la Universitat Autònoma de Barcelona, Joan Carbonell, que pronunciarà la conferència ''Permanència dels models artisticoliteraris clàssics''. En el decurs de la sessió es lliurarà el XI Premi Pere Ramon i Roca de recerca, els diplomes acreditatius dels cursos organitzats per la FUMH i els de reconeixement a les persones i organitzacions collaboradores. Clourà l'acte l'Alcalde de la Garriga.
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja Neus Climent
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política Illa i Junqueras escenifiquen l'acord de pressupostos amb la presentació del Tren Orbital Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
05 de juliol de 2006 a
les 10:02
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
