La Coordinadora Catalana de Confraries i Germandats de Setmana Santa ha decidit suspendre totes les processions durant la Quaresma, Setmana Santa i Pasqua a causa de la pandèmia. Segons l'entitat, "per les restriccions del Procicat i actuant amb seny i responsabilitat, enguany no se celebraran grans processons ni actes d'expressió pública de fe".
Davant d'aquest anunci, l'organització demana "seguir endavant amb el revulsiu cultural i religiós que suposa la Setmana Santa" a través de mitjans digitals, com missatges a xarxes socials i altres plataformes comunicatives. Tot i la decisió, anima les confraries a viure la celebració "amb la mateixa intensitat que cada any".
En aquest context, la coordinadora fa una crida a "treballar amb les administracions locals i sanitàries" amb l'objectiu de celebrar "accions de molt petit format" en temples i recintes culturals "actuant amb responsabilitat i seguint les recomanacions" de les autoritats.
Suspeses totes les processons de Setmana Santa a Catalunya
La Coordinadora Catalana de Confraries i Germandats de Setmana Santa aposta per "accions de molt petit format"

- La processó del Sant Enterrament de Tarragona -
- Jonathan Oca
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2021 a les 10:10
Et pot interessar
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Granollers projecta una nova escola bressol i millores en equipaments municipals