Només un de cada quatre autònoms espanyols anirà de vacances aquest estiu atípic, segons una enquesta que ha donat a conèixer la Federació Nacional d'Associacions de Treballadors Autònoms (ATA) aquest dilluns. Així només un 27,4% de treballadors per compte propi afirma que gaudirà de vacances, la meitat del 53,8% registrat l'any passat.
Per tant, sis de cada deu autònoms (60,8%) afirma que aquest any no se n'anirà de vacances, una dada que contrasta amb les del 2019, quan un 39,8% va afirmar que no aniria de vacances. Un 10.7% dels autònoms encara no han decidit si agafen uns dies de vacances o no al llarg d'aquest 2020.
Una altra de les qüestions preguntades és per la situació del negoci durant les vacances. Així, del 27,4% que afirma que anirà de vacances, el 4,5% afirma que no tancarà el negoci perquè deixa els empleats a càrrec i el 5,4% apunta que pot seguir amb la seva activitat des de qualsevol lloc.
El 17,5% restant ha afirmat que descansarà uns dies i sí que tancarà el seu negoci o activitat.
Quatre de cada deu autònoms (39,7%) assenyala que en aquest any de pandèmia no anirà de vacances i intentarà recuperar l'activitat perduda en els últims mesos.
El col·lectiu d'autònoms acostuma a tenir més dificultats per agafar vacances i el 20,4% afirma que "mai" ha pogut tancar el negoci des que és autònom.
[noticiadiari]2/206365[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206350[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206306[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Tres de cada quatre autònoms es quedaran sense vacances aquest estiu
Sis de cada deu treballadors per compte propi no agafarà cap dia de descans
Ara a portada
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
-
-
Societat Un incendi en una nau d'autocaravanes de Granollers obliga al confinament d'una zona comercial
Publicat el 27 de juliol de 2020 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència