Aquest dissabte 7 d'octubre, Via Oberta organitza la 6ª Trobada de Vaporistes del Vallès Oriental, que enguany celebrarem al nou Circuit Ferroviari de Cal Gabatx, de les Franqueses del Vallès. Les circulacions seràn al matí de 10 a 14h. S'espera l'asistencia d'aficionats al modelisme tripulat d'altres asociacions d'arreu de Catalunya, amb models de tracció a vapor viu i elèctrica.
Es farà també la inauguració dels nous tallers i dipòsits de material del circuit, completant així el projecte de 625 metres de via de dos amples de 5 i 7 1/4 polzades. Les circulacions de passatgers seran obertes al public.
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja Neus Climent
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política Illa i Junqueras escenifiquen l'acord de pressupostos amb la presentació del Tren Orbital Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
03 d’octubre de 2006 a
les 10:48
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
