Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimarts tres homes com a suposats autors de l'atracament amb arma de foc en una joieria de Sant Adrià del Besòs (Barcelonès). Els fets es van produir a la tarda, quan els tres individus, dos dels quals anaven encaputxats, van entrar a l'establiment amb armes de foc i un mall. Mentre amenaçaven els treballadors, van trencar els vidres dels aparadors i es van endur les joies que hi havia. Un cop es van fer amb el botí, van fugir en un cotxe aparcat davant de la botiga.
Després de rebre l'avís de l'atracament, els Mossos van muntar un dispositiu per localitzar i detenir els atracadors. Dos d'ells van ser identificats a la carretera de la Conreria de Badalona mentre que el tercer el van trobar en un centre hospitalari on estava sent atès després de patir una ferida amb arma de foc. El lladre hauria resultat ferit a la cama mentre fugia de la joieria en disparar-se per accident una de les armes de foc que portaven els atracadors.
Paral•lelament a la localització i posterior detenció dels tres presumptes atracadors, els Mossos de Mollet del Vallès van localitzar en un carrer de la Urbanització Can Coll de Sant Fost de Campsentelles el vehicle que van utilitzar els assaltants per fugir de la joieria. Els atracadors acumulen en total 47 antecedents per diversos fets delictius i passaran a disposició judicial en les properes hores.
Troben a Sant Fost el cotxe utilitzat per assaltar una joieria a Sant Adrià del Besòs
Els Mossos detenen dos dels atracadors a la Conreria i el tercer a un centre hospitalari

ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2012 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»