UGT veu amb cert recel la proposta d'Amazon perquè els 800 treballadors de la planta de Martorelles siguin reubicats en als nous centres de Saragossa i Figueres si tanca la planta vallesana. "Hi ha treballadors que formen part d'un mateix nucli familiar i treballadors que compaginen els seus estudis", alerten.
Segons el sindicat, es tracta de perfils que difícilment podran acceptar les condicions de l'empresa perquè implicaria un desplaçament de la seva residència. En aquest sentit, UGT demana que la reubicació sigui dins de les comarques de Barcelona per tal que la proposta sigui "justa i viable".
D'altra banda, el sindicat demana a l'empresa que consideri l'opció d'emmarcar el trasllat dins d'una negociació d'expedient de regulació d'ocupació (ERO).
UGT veu llacunes en la proposta d'Amazon per reubicar els treballadors de Martorelles
El sindicat diu que la planta vallesana té molts perfils que no podran acceptar les condicions de l'empresa

- Un dels accessos de la planta d’Amazon a Martorelles -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2023 a les 23:21
Actualitzat el 12 de gener de 2023 a les 23:28
Et pot interessar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous