Al voltant de la una del migdia la circulació per la carretera C-35 ha quedat restablerta de nou després d'haver-se hagut de tallar a conseqüència d'un accident que hi ha hagut a l'alçada de Santa Maria de Palautordera, just en el punt conegut com el 'bado'. L'accident s'ha produït poc abans del migdia per la col·lisió frontal de dos cotxes amb resultat d'una persona ferida lleu i ha provocat llargues cues d'alguns quilòmetres tant en sentit Barcelona com en sentit Girona i el trànsit s'ha desviat per un pas alternatiu en direcció a Santa Maria de Palautordera.
Aquest és el segon accident a la carretera C-35 al seu pas pel Baix Montseny en menys d'una setmana. Diumenge passat a Gualba un home de 30 anys, veí de Sant Celoni, va morir atropellat.
Un accident a la C-35 fa tallar la carretera a l'altura de Palau
Un xoc frontal de dos vehicles ha ocasionat un ferit lleu

ARA A PORTADA
-
-
El Torneig d’Històrics del Vallès Oriental 2025 se celebrarà del 29 d’agost al 6 de setembre Redacció
-
"Són 50 històries d'esforç, passió i talent a la comarca del Baix Montseny" Bernat Castanyer Colomer
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 16 de març de 2013 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat El Consell Comarcal del Vallès Oriental assegura que ja ha pagat a totes les escoles per cobrir les beques menjador
-
Societat Una manifestació a Montornès demana esclarir la mort del jove abatut per la policia
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma