La Direcció General d'Emergències i Seguretat Civil informa que, entre les 12'35 i les 13'00 hores d'avui dimarts, el Centre d'Emergències de Catalunya (CECAT) ha hagut d'activar la fase d'Alerta del Pla Especial d'Emergències per accidents en el transport de mercaderies perilloses per carretera i ferrocarril a Catalunya (TRANSCAT), a causa de la sortida de via que havia patit un camió a la C-1415B, a l'altura del punt quilomètric 6, sentit Caldes, dins el terme municipal de Santa Eulàlia de Ronçana (Vallès Oriental).
Bombers de la Generalitat han estat alertats a les 11'56 hores d'aquest accident en què s'hi havia vist implicat un camió que transportava bombones de gas butà. El vehicle ha sortit de la via i ha quedat mig bolcat, sense que hagi perdut la càrrega.
Com a mesura preventiva, l'única dotació de Bombers que s'hi ha desplaçat, ha romàs al lloc fins a l'arribada de la grua. El camió no ha sofert cap desperfecte i ha pogut continuar la seva ruta.
Cal destacar que no hi ha hagut cap persona ferida.

ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2005 a les 15:33
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Granollers projecta una nova escola bressol i millores en equipaments municipals
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau