Un conductor de 32 anys va morir aquest divendres a la nit en bolcar amb el cotxe a les Franqueses del Vallès, segons han informat avui els Bombers de la Generalitat. L’avís del sinistre es va rebre a les 22.29 hores a la rotonda entre la Via d’Europa i el carrer França, al polígon del Congost.
Per causes encara desconegudes, un turisme Subaru Imprezza ocupat per cinc persones va perdre el control i es va estimbar. El conductor, veí de les Franqueses del Vallès, va quedar atrapat i va morir. Els altres quatre passatgers, tots ells menors d’edat, van quedar ferits de diversa consideració: una noia de 17 anys va patir ferides de gravetat i va ser traslladada a l’Hospital de Granollers; dos joves –noi i noia- també de 17 anys, van resultar ferits menys greus i traslladats a l’Hospital de Mollet, i una noia de 15 anys va resultar ferida lleu i evacuada a Granollers.
En la gestió de l’accident hi van participar quatre vehicles dels Bombers de la Generalitat –que es van dedicar a excarcerar la víctima del vehicle sinistrat-, dues patrulles de la Policia Local i quatre ambulàncies del SEM.
Un mort i quatre ferits en un accident de trànsit a les Franqueses del Vallès
El cotxe en què viatjaven els cinc afectats perd el control i s'estimba, segons els Bombers
Ara a portada
-
Cultura «La idea del restaurant era recuperar l’esperit d’espai de trobada, de pensament i d’aprenentatge» Dani Agudo Torres
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
Publicat el 25 de juny de 2016 a les 15:20
Actualitzat el 25 de juny de 2016 a les 23:46
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència