Una persona ha resultat morta i tres més ferides de diversa consideració en un xoc entre un camió, una furgoneta frigorífica i dos cotxes a la C-60, al seu pas per la Roca del Vallès, segons han informat els Bombers de la Generalitat i el Servei Català de Trànsit (SCT). L'accident s'ha produït a un quart de tres de la tarda d'aquest dijous, al quilòmetre 9,5 de la C-60, en sentit Mataró (Maresme), amb el resultat d'una víctima mortal -un jove veí de Terrassa (Vallès Occidental)- un ferit greu, dos lleus i una persona il·lesa. Najib B, que tenia 26 anys i nacionalitat marroquina, ha estat traslladat en helicòpter a l'Hospital de la Vall d'Hebron, on ha mort poc després d'ingressar.
Com a conseqüència de l'accident, s'ha hagut de tallar el trànsit i desviar la circulació per la BV-5105, a Granollers, i la C-1415C, a Mataró. El trànsit ha quedat restablert a dos quarts de cinc de la tarda. Fins al lloc de l'accident, s'hi han desplaçat cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, sis dels Mossos d'Esquadra i l'helicòpter i diverses unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Un mort i tres ferits en un xoc múltiple a la Roca del Vallès
La víctima, de nacionalitat marroquina, tenia 26 anys i vivia a Terrassa

ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2011 a les 19:25
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»