El Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca (DARP), mitjançant l'empresa pública Prodeca, organitza la participació catalana en la fira Polagra, que se celebra a Poznan (Polònia) des de demà, dimarts, fins el proper dia 23 de setembre. Una de les empreses catalanes que hi participa és Ferce SA, una empresa de carn de boví i porcí que està a Martorelles.
La fira Polagra és un saló dedicat a l'alimentació i les begudes que, amb una periodicitat anual, aplega visitants professionals de la importació, la distribució i la restauració de Polònia, a més de Rússia, Txèquia, Àustria, Eslovàquia, Bielorrússia, Ucraïna, Països Bàltics, Itàlia, Holanda, Alemanya i els Països Escandinaus.
La participació de les empreses catalanes en aquesta fira es realitza en dos estands: un al pavelló multiproducte i un altre al pavelló dels carnis.
Polònia és un destí amb un gran atractiu per a les empreses catalanes perquè, amb 40 milions d'habitants, és un dels països més poblats d'Europa, i va ser un dels primers de l'antiga economia socialista que va iniciar el trànsit cap al lliure mercat. L'adhesió a la Unió Europea va augmentar l'interès per aquest mercat.

ARA A PORTADA
-
Un desdoblament històric i prop d'un any i mig de tall: així seran les obres de l'R3 de Rodalies David Cobo
-
Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers Redacció
-
Granollers: dos anys més d'hegemonia socialista amb obres en marxa i reptes pendents Dani Agudo Torres
-
-
Publicat el 20 de setembre de 2005 a les 13:11
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»