La veïna de Vallgorguina, Mariona Carbó, assegura que aquest dilluns cap a dos quarts de quatre de la tarda ha vist al cel una llum molt intensa de color verdós tirant a grogenc a la carretera C61 que va de Sant Celoni a Vallgorguina. Explica que estava conduïnt el cotxe i quan estava a l'alçada del centre caní, en direcció al Montnegre, a uns dos quilòmetres abans d'arribar al centre de Vallgorguina, al cel de cop i volta se li ha aparegut aquesta llum que tenia una forma arrodonida per davant i punxaguda pel darrera. La visió ha durat un cinc segons i recalca que no ha estat un espetec.
Mariona Carbó diu que l'objecte donava la sensació que queia i que ha estat "impressionant de veure-ho". Com que no tenia cap explicació sobre el fenòmen per un moment "he pensat que m'havia tornat boja" i, per això s'ha posat en contacte amb el seu amic Abel Queralt, meteoròleg de RAC1, i a partir d'aquí hi ha hagut una mica de rebombori durant aquesta tarda. Tot fa pensar que es tracta d'un bòlid, un estel fugaç que es pot veure de dia i que en cap cas es tracta d'un OVNI.
A més de Vallgorguina també hi ha testimonis que podrien haver vist el mateix fenòmen a la Panadella, Lllagostera, Platja d'Aro, al Barcelonès, a Tiana i també en algun punt del Baix Empordà.
Una llum verda creua el cel de Vallgorguina
Societat
Tot fa pensar que es tracta d'un gran estel fugaç arrodonit per davant i punxagut pel darrera
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juliol de 2013 a
les 20:15
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
