[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=a4D-W8DvcGU[/youtube]
Els treballadors de l'Hospital de Granollers han volgut aplaudir a la ciutadania pel seu suport durant el ja més d'un any de pandèmia. Aquest divendres al migdia, una cinquantena de professionals han sortit a les portes de l'edifici històric per agrair "l'acompanyament que hem tingut en la lluita contra la Covid-19 i la calidesa de la ciutadania de la comarca", segons ha destacat la infermera Marta Segura, que treballa a la planta 6a C de l'hospital, la dedicada als malalts de coronavirus.
La delegada del comitè d'empresa, Fina Sánchez, ha intervingut per les ajudes materials dels dies més complicats, però també pel suport en forma d'aplaudiments des dels balcons.
Per la seva banda, el director general de l'hospital, Rafael Lledó, va emmarcat l'acció en un "retorn de la confiança que hem rebut de la ciutadania". Lledó ha xifrat en 1.700 pacients els que s'han tractat al centre per coronavirus, 250 dels quals a l'UCI.
[plantillacoronavirus]
VÍDEO Els treballadors de l'Hospital de Granollers aplaudeixen el suport de la ciutadania
Una cinquantena de treballadors s'han concentrat aquest divendres al migdia

- Els treballadors, aquest divendres -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2021 a les 21:12
Actualitzat el 26 de març de 2021 a les 21:20
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Granollers projecta una nova escola bressol i millores en equipaments municipals
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau