VÍDEO Granollers comença a senyalitzar les voreres perquè els vianants circulin per la dreta
És una de les mesures per garantir la distància social
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juny de 2020 a les 15:42
Actualitzat el 24 de juny de 2020 a les 18:55
L'Ajuntament de Granollers ha començat a senyalitzar les voreres perquè els vianants circulin per la dreta. Es tracta d'una de les mesures que el consistori granollerí posarà en marxa per millorar la mobilitat, garantir la distància social i pacificar el trànsit després del confinament.
Segons ha precisat el consistori, es senyalitzarà, "allà on es detecti la necessitat", la recomanació de circular per la dreta per part dels vianants en carrers de voreres d'amplada superior a 4 metres, i fer-ho progressivament a altres carreres amb una elevada presència de vianants. A més, es farà en itineraris de lleure com el passeig Fluvial.
[noticiadiari]2/204428[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204426[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204351[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203662[/noticiadiari]
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»