Almenys deu morts i 250 ferits per una fuga de gas tòxic a Jordània

El tanc amb el producte ha caigut a terra durant el seu transport al port d'Aqaba i l'impacte ha provocat la fuga

  • Un tanc de gas tòxic explota en un port de Jordània -
Publicat el 27 de juny de 2022 a les 20:07
Almenys deu persones han mort i més de 250 han resultat ferides a conseqüència d'una fuga de gas tòxic al port d'Aqaba, a Jordània. Segons ha anunciat aquest dilluns un portaveu de la Direcció de Seguretat Pública del país, un tanc amb gas tòxic ha caigut a terra durant el seu transport al port i ha provocat una fuga de gas, segons el Jordan Times.

Per ara, el personal del Departament de Defensa Civil s'ha fet càrrec de l'incident i està coordinant les tasques de rescat, que encara segueixen en marxa. Diverses persones han requerit hospitalització, segons l'agència de notícies Petra.

El Centre Nacional per la Seguretat i Gestió de Crisis ha informat que els hospitals d'Aqaba s'han reforçat amb personal per poder donar una millor resposta a l'emergència i ha remarcat que les instal·lacions sanitàries compten amb suficient oxigen. 

Així mateix, el Ministeri d'Estat per als Afers d'Informació ha avançat que el primer ministre del país, Bisher al Jasauné, ha demanat la posada en marxa d'un equip d'investigació que determini les causes de l'incident.