El govern ucraïnès ha extès aquest diumenge una invitació als ciutadans estrangers a unir-se a les forces del país per lluitar contra la invasió russa. El president del país, Volodímir Zelenski, crida els "simpatitzants amb la causa" perquè s'incorporin a la Legió Internacional per la Defensa Territorial d'Ucraïna.
[noticiadiari]2/231120[/noticiadiari]
L'anunci l'ha realitzat pel mateix Zelenski i l'ha ratificat el ministre d'Exteriors del país. "Tots aquells que vulguin unir-se a la defensa de la seguretat a Europa i el mon poden venir i estar al costat dels ucraïnesos contra els invaors del segle XXI", ha dit Zelenski. Dimitro Kuleba, responsable d'exteriors, ha comparat l'ofensiva ordenada aquest dissabte pel president rus, Vladímir Putin, amb l'efectuada per les forces nazis durant la Segona Guerra Mundial.
"A tots els estrangers que tinguin la voluntat de defensar Ucraïna i el nou ordre mundial com a part de la Legió Internacional per la Defensa Territorial d'Ucraïna: us invito a contactar amb les missions diplomàtiques d'Ucraïna als vostres respectius països". Aquest ha estat l'anunci del ministre d'exteriors, qui ha afegit que "junts vam derrotar Hitler i junts derrotarem Putin".
[plantillaucraina]
El govern ucraïnès invita els estrangers a unir-se a les forces del país
Zelenski crida els "simpatitzants amb la causa" a lluitar contra la invasió russa amb la Legió Internacional per la Defensa Territorial d'Ucraïna

- Soldats de l'exèrcit ucraïnès a la regió del Donbass -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2022 a les 10:25
Et pot interessar
-
Internacional L'Iran anuncia una nova ronda de negociacions sobre el programa nuclear amb Alemanya, França i el Regne Unit
-
Internacional Nou gir en el cas de Madeleine McCann: el principal sospitós sortirà abans de presó
-
Internacional Donald Trump pateix una insuficiència venosa crònica
-
Internacional Trump fa canviar la fórmula de la Coca-Cola
-
Internacional Es crema l'escenari principal del festival Tomorrowland a dos dies de començar
-
Internacional Macron recorre a les retallades socials per assumir el rearmament