Els ciutadans francesos es mobilitzen aquest dissabte arreu de França per protestar contra la reforma de jubilacions del govern del president Nicolas Sarkozy, que vol ampliar l'edat de la jubilació dels 60 als 62 anys.
Els sindicats de treballadors han convocat els ciutadans francesos perquè es manifestin en la quarta acció contra la reforma de les jubilacions.
El ministeri de l'Interior francès ha dit aquest migdia que s'havien manifestat unes 380.000 persones. Per la seva banda, els organitzadors han assegurat que esperen reunir fins a 3 milions de persones. La policia ha parlat d'1 milió de manifestants. El projecte de llei sobre les jubilacions es debatrà al Senat aquest 5 d'octubre.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2010 a les 15:02
Et pot interessar
-
Internacional
L'hora de la independència
-
Internacional
Un president per a Portugal: «saudade» i rancúnia
-
Internacional
Trump revela una conversa amb Macron: «No entenc què estàs fent amb Groenlàndia»
-
Internacional
Brussel·les farà «tot el necessari» per protegir la UE davant les noves amenaces de Trump
-
Internacional
Trump justifica el gir militarista dels EUA per la pèrdua del Nobel: «Ja no em sento obligat a pensar en la pau»
-
Internacional
«Groenlàndia canviarà profundament la Unió Europea»
