Els ciutadans francesos es mobilitzen aquest dissabte arreu de França per protestar contra la reforma de jubilacions del govern del president Nicolas Sarkozy, que vol ampliar l'edat de la jubilació dels 60 als 62 anys.
Els sindicats de treballadors han convocat els ciutadans francesos perquè es manifestin en la quarta acció contra la reforma de les jubilacions.
El ministeri de l'Interior francès ha dit aquest migdia que s'havien manifestat unes 380.000 persones. Per la seva banda, els organitzadors han assegurat que esperen reunir fins a 3 milions de persones. La policia ha parlat d'1 milió de manifestants. El projecte de llei sobre les jubilacions es debatrà al Senat aquest 5 d'octubre.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2010 a les 15:02
Et pot interessar
-
Internacional Sense rastre d'una dona gallega desapareguda a Indonèsia fa dos mesos: «Un crim de manual»
-
Internacional Javier Milei, evacuat d'una caravana electoral per llançament de pedres
-
Internacional Un miler de persones es manifesten a Barcelona contra l'«atac sistemàtic» a periodistes a Gaza
-
Internacional Un tiroteig en una escola catòlica dels Estats Units deixa dos nens morts i diversos ferits
-
Internacional Torna la mili? Per ara, no
-
Internacional Trump amenaça Putin amb una «guerra econòmica» si no pacta un alto el foc a Ucraïna