El projecte dels Pressupostos Generals de l'Estat (PGE) per a aquest 2018 preveu una partida de 25 milions d'euros per a construir el tram del Quart Cinturó entre Olesa de Montserrat i Viladecavallls i 572.000 euros per redactar el projecte informatiu del polèmic tram entre Terrassa i Caldes de Montbui.
Aquesta és una de les principals inversions que recaen a l'àmbit metropolità de Barcelona, on l'executiu espanyol també destinarà 25 milions d'euros per finalitzar la variant de la N-340 a Vallirana i 14 milions d'euros per executar l'esperada connexió entre l'A2 i l'AP-7 a Castellbisbal. En matèria ferroviària Adif invertirà 125 milions d'euros per a millorar la xarxa de Rodalies i 42 milions d'euros pel corredor mediterrani. Els comptes també contemplen 18 MEUR per urbanitzar i millorar el polígon de la Zona Franca i una partida de 109 milions d'euros per desenvolupar diverses actuacions al Port de Barcelona – entre les quals 33 milions d'euros per ampliar els molls i 16 milions d'euros per la terminal de creuers -.
Els Pressupostos Generals de l'Estat destinen 25,5 milions d'euros al Quart Cinturó
Economia
També destinen 572.000 euros per redactar el projecte informatiu del polèmic tram entre Terrassa i Caldes de Montbui
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
05 d’abril de 2018 a
les 07:03
Et pot interessar
-
Economia
Cecot se suma al clam empresarial per reformar el sistema de finançament
-
Economia
Cecot va tancar el 2023 amb 11.400 formacions
-
Economia
La sequera i les incerteses geopolítiques, les principals preocupacions de la Cecot
-
Economia
La Cambra de Terrassa reclama accelerar els tràmits per projectar la B-40
-
Economia
Mig milió d'euros per desplegar el Pla Director de Polígons de Terrassa
-
Economia
La Teva Cambra de Ramon Talamàs arrasa a les eleccions de la Cambra de Comerç de Terrassa
