Un total de 209 persones s'han reincorporat al mercat laboral a través dels Plans d'Ocupació de l'Ajuntament de Sant Cugat des de l'inici del mandat. Durant els darrers dos mesos (desembre i gener) 59 persones s’han incorporat a la plantilla municipal. Es tracta de ciutadans en situació d'atur i que no percebien cap prestació per desocupació. Tots ells han estat contractats per als propers sis mesos i en alguns casos, durant tot l’any. Els nous treballadors han participat en una sessió de benvinguda a la sala de plens del consistori.
En concret des del mes de maig del 2015, fins a 209 persones s’han beneficiat dels plans d’ocupació municipals. D’aquests, 4 de cada 10 s’han incorporat a l’Ajuntament a la brigada de peons, mentre que el 30% ho han fet com a tècnics.
Els plans d’ocupació van adreçats a persones aturades de llarga durada per a què, a través d’aquesta contractació temporal, puguin pal·liar la seva situació i que, a al mateix temps, els permeti actualitzar competències.
Fa més de 20 anys que l’Ajuntament contracta persones en el marc del Plans d’Ocupació. Al llarg d’aquest temps, els col·lectius han anat variant, segons les necessitats de la població. El perfils laborals també han estat diversos, segons la convocatòria: perfil de Brigada d’Obres, de Jardineria, Administratius i tècnics de diferents especialitats, entre d’altres.
D’altra banda, l’Ajuntament també ofereix cursos i formació a aquelles persones que estan a l’atur i resideixen a Sant Cugat. Totes les ofertes es poden consultar el web municipal on també s’hi pot fer la preinscripció.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de febrer de 2017 a les 17:00
Et pot interessar
-
Economia Cecot se suma al clam empresarial per reformar el sistema de finançament
-
Economia Cecot va tancar el 2023 amb 11.400 formacions
-
Economia La sequera i les incerteses geopolítiques, les principals preocupacions de la Cecot
-
Economia La Cambra de Terrassa reclama accelerar els tràmits per projectar la B-40
-
Economia Mig milió d'euros per desplegar el Pla Director de Polígons de Terrassa
-
Economia La Teva Cambra de Ramon Talamàs arrasa a les eleccions de la Cambra de Comerç de Terrassa