El triatleta del CN Terrassa Cicles Morenito Abel Serra va obtenir una meritòria sisena plaça en categoria cadet en el X Duatló Ciutat d’Igualada, prova celebrada ahir diumenge sobre unes distàncies de 6 quilòmetres de cursa a peu, 18 quilòmetres de ciclisme i 3 quilòmetres més de cursa a peu.
Serra va aturar el crono en 1h04’35” en una cursa que va dominar Roger Mirabet (Club Esportiu Tri 4.40), guanyador cadet amb 59’24”. El triatleta egarenc va classificar-se en la posició 120 d’una general que va encapçalar Francesc Godoy (Universidad de Alicante) amb un registre de 54’59”.
El CN Terrassa Cicles Morenito va comptar amb tres representants més en aquesta prova. El també cadet Martí Sender va ser quinzè de la seva categoria i va ocupar la posició 237 de la general amb 1h09’44”. En categoria júnior, Rubén Jiménez va classificar-se vuitè amb 1h04’35”, marca que el va situar en el lloc 120 de la general, mentre que Pablo Mitjans va ser catorzè en l’apartat júnior i 257è de la general amb un registre d’1h11’00”.
Abel Serra, del CN Terrassa sisè cadet en el X Duatló Ciutat d'Igualada
El triatleta egarenc va classificar-se en la posició 120 d’una general que va encapçalar Francesc Godoy
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2016 a les 06:32
Et pot interessar
-
Esports Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»